Kontakt

Dětský obchůdek Žirafa

náměstí J.M.Marků 6

563 01 Lanškroun

Pardubický kraj

Česká republika

tel.+420 777 765 525

tel. +420 725 724 420

email: info@zirafa-shop.cz

skype: www.zirafa-shop.cz

Přijímáme platební karty

(na kamenné prodejně)

VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro

Otevírací doba:

Pondělí - Pátek

8:30-12:00   12:30-17:00

Sobota

8:30-11:00

 
Novinky na e-mail

Přihlašte se k odběru novinek a budete pravidelně informováni o nových produktech připravených pro Vás

Zadejte e-mail:

 

Údržba kočárku

ÚDRŽBA KOČÁRKŮ-obecně, platí pro všechny typy u nás zakoupených kočárků.


Po používání kočárku v dešti nebo sněhu jej osušte jemným hadříkem, osičky koleček promažte tukem.
Nepoužívejte žádné hrubé čistící prostředkya chemikálie.
Odnímatelné části kočárku, potah kočárku, taška na rukojeť i látkový košík lze prát při teplotě 30 stupňů v běžném pracím prostředku bez obsahu bělidla.
Látkový potah kočárku lze udržovat houbičkou namočenou ve vlažném roztoku pracího prostředku pro barevné tkaniny.
Pokud při běžném užívaní kočárku dojde k ušpinění (skvrnám), čistěte vždy celý díl.
Pokud Vám kočárek zmokne, nikdy jej nesušte na přímém slunci, došlo by k vyblednutí potahu, ani u kamen, krbu nebo otevřeného ohně, mohlo by dojít k poškození látky nebo jejímu vznícení. Vždy dodržujte bezpečnou vzdálenost od topidel a zdrojů tepla.
Nafukovací kola mají vzduchové ventilky a lze je nafouknout pomocí pumpičky na kola s adaptérem. Ventilek vždy ochraňujte před vniknutím nečistot-čepičkou.
Nafukovací pneumatiky lze nafukovat max. na tlak 0,6 baru přední pneumatiky a 0,8 baru zadní pneumatiky.
Pokud dojde k poškození duše, lze ji opravit běžným způsobem jako duši u kola nebo se obrátit na opravnu kol. Kočárky prodáváme včetně zajištění kompletního servisu, proto se neváhejte na nás obrátit v případě potřeby jakéhokoliv náhradního dílu. Duše máme skladem ke každému námi prodávaném kočárku.
Nepoužívejte jiné doplňky a náhradní díly než ty, které jsou schváleny výrobcem.
 Na kočárku neprovádějte sami žádné úpravy, raději se na nás obraťte s dotazem, vyhnete se případně neoprávněnému zásahu a neuznání následné reklamace.

Zákaznický servis

20. 1. 2013 10:26