Platba kartou a platebními tlačítky s přesměrováním do bankovnictví

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

comgate-karetni-loga

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

comgate-banky-cz

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

 

Veškeré dostupné možnosti plateb fungují i pro posílání zboží na Slovensko.

comgate-banky-sk

logoapplepay

Výběr platební metody

Výběr platební metody na našem e-shopu může probíhat dvěma způsoby.  

V prvním případě přidáte na vaše stránky volbu pro každou platební metodu, to znamená pro platbu kartou a jednotlivě pro každou z bank. Zákazník bude přesměrován přímo k platbě.

unnamed (3)

 

Ve druhém případě přidáte na stránky pouze dvě možnosti: platbu kartou a platbu bankovním převodem. Při výběru platby kartou bude zákazník přesměrován přímo k platbě. U bankovního převodu si zákazník na platební bráně nejprve vybere svou banku, následně je přesměrován k platbě.

unnamed (4)

   

Informace o stavu platby

Po založení platby odešle platební brána zákazníkovi e-mail s informací o platbě. Součástí e-mailu je tlačítko “Zjistit stav platby”, pomocí kterého může zákazník přejít na webovou stránku s informací o stavu dané platby. Dozví se na ní, jestli je platba ve stavu zaplacená, nezaplacená nebo čeká na zaplacení. Co tyto jednotlivé stavy znamenají?

unnamed

 

 





Zaplacená platba byla zákazníkem úspěšně dokončena. Tento stav je ihned předán do e-shopu pomocí API či e-mailové notifikace (pokud si to tak majitel e-shopu přeje). Jako prodejce můžete v tuto chvíli již poskytnout zboží.

 

 




Platba ve stavu Nezaplacená může být ze dvou důvodů. Buďto zákazník použije tlačítko “Zrušit platbu" v e-mailu, nebo uplyne nastavená doba expirace (více o expiraci se zmiňujeme níže). Po uplynutí doby expirace se informace o nezaplacené platbě posílá prostřednictvím API do e-shopu. Tento stav platby je konečný, už nemůže být změněn.

 

 




Poslední možností je, že se jedná o platbu čekající na zaplacení. Zákazník v tomto případě platbu nedokončil ihned, nebo se mu to zatím nepodařilo. Tento stav není automaticky předáván do e-shopu. Zákazník má totiž možnost znovu si zvolit platební metodu a opakovat platbu. Po uplynutí doby expirace se takováto platba stává nezaplacenou. Tento stav může nastat i v případě, kdy transakce ještě nebyla potvrzena bankou. 

 

Máte otázku? Zuzana Vám poradí.777 765 525