Vymáhací proces pro nevyzvednuté zásilky
Vzhledem k tomu, že doba a situace je složitá kolem nekonečného navyšování cen dopravců, jsme i my nuceni zavést VYMÁHÁNÍ CENY ZA DOPRAVNÉ NEPŘEVZATÝCH ZÁSILEK.
Dopravci nám účtují dopravu Vámi nepřevzatých zásilek zpět k nám a tuto cenu my budeme přes externí právní firmu po vás, jako po objednavateli vymáhat, pokud nebudete reagovat na naši výzvu k vyzvednutí zásilky.
Citujeme zprávu od DPD:
„V poslední době všichni čelíme nárůstu cen pohonných hmot, energií a také vysoké míře inflace. Na tuto situaci jsme nuceni jako přepravní společnost reagovat. V rámci doručovacího procesu jsme identifikovali vrácené zásilky, což jsou zásilky s důvodem vrácení na straně příjemce – např. odmítnutí zásilky příjemcem či z důvodu jeho nepřítomnosti. Z výše uvedených důvodů bychom Vás rádi informovali, že pro vnitrostátní balíky svezené DPD od 15.4.2022 dále budeme účtovat Příplatek za vrácenou zásilku.”